1. Wykonujemy naprawy gwarancyjne następujących producentów: |
|
Whirlpool
Amica
Gorenje
Haier
Teka
Saeco
Zelmer
MPM
Metrix
Mora
Candy
Brandt
Hoover
Ravanson
Grass
|
2. Naprawy odpłatne |
|
Wykonujemy naprawy pogwarancyjne sprzętów AGD w/w producentów oraz wielu innych. Poniżej podajemy wybrane naprawy (najczęściej spotykane): |
|
PRALKI |
|
|
Wymiana programatora
Wymiana pompy wylewającej
Wymiana ułożyskowania bębna
Wymiana rur gumowych wewnętrznych
Wymiana drobnych elementów zewnętrznych
|
|
CHŁODZIARKO-ZAMRAŻARKI |
|
|
|
|
KUCHNIE MIKROFALOWE |
|
|
Wymiana panelu sterującego, transformatora, magnetronu
Sprawdzenie na wyciek mikrofal
|
|
ODKURZACZE |
|
|
Wymiana wirnika
Wymiana wyłącznika
Wymiana przewodu sieciowego
Wymiana łożysk
Wymiana szczotek
Naprawa silnika ( łożysko, szczotka, wirnik )
|
|
ROBOTY KUCHENNE |
|
|
Wymiana kół zębatych
Wymiana przewodu
Wymiana wirnika
|
|
CZAJNIKI BEZPRZEWODOWE |
|
|
Wymiana grzałki
Wymiana wyłącznika
|
|
PRALKI |
|
|
Drobna usterka: upalony przewód, poprawa połączeń mechanicznych, udrożnienie wężyków, poprawa luźnego zacisku
Sprawdzenie bez dokonania naprawy
Wymiana fartucha (uszczelka zbiornik - obudowa )
Wymiana zbiornika , bębna, obudowy
|
3. Gwarancja na wykonane usługi |
|
Serwis udziela gwarancji na wykonane usługi tylko w wypadku gdy uszkodzeniu uległa część wymieniona wcześniej przez serwis. Czas trwania gwarancji: od 3 do 12 miesięcy. |
4. Gdy chcesz zamówić część |
|
Gdy chcesz zamówić część zamienną lub podzespół - potrzebny nam jest: |
|
|
|
|
Powyższe informacje można znaleźć na karcie gwarancyjnej lub tabliczce znamionowej sprzętu. Tabliczka znamionowa może być umieszczona : |
|
|
Chłodziarkozamrażarki ( w wewnętrznej komorze chłodziarki; po wysunięciu dolnej szuflady na warzywa )
Pralki ( z tyłu )
Kuchnie ( z boku, z tyłu, po wysunięciu dolnej szuflady )
|
|
|
|
|
|
|
5. Ogólne warunki gwarancji i uwagi dla użytkowników |
|
SERWISANT udziela gwarancji na sprawne działanie urządzenia.
W razie stwierdzenia w okresie ważności gwarancji wady lub uszkodzenia sprzętu, zostaną one Bezpłatnie usunięte w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia ( powiadomienia SERWISANTA ).
Okres gwarancji wynosi xx (zależnie od zawartej umowy z producentem/dystrybutorem sprzętu) miesiące od daty podanej na dowodzie zakupu i odnotowanej na karcie gwarancyjnej.
Uszkodzenia sprzętu będące skutkiem:
|
|
|
niewłaściwej eksploatacji ( nieprzestrzegania instrukcji obsługi ),
nieprawidłowego montażu,
zdarzeń losowych i innych okoliczności, za które nie odpowiada producent ani sprzedawca, np. uszkodzenia powstałe w czasie transportu, uszkodzenia mechaniczne powierzchni lakierniczej, szkła itp.
używania niewłaściwych środków eksploatacyjnych, takich jak proszki do prania, sól regeneracyjna, środki czyszczące i konserwujące są objęte gwarancją.
|
|
Gwarancja nie obejmuje: uszkodzeń mechanicznych i chemicznych; części szklanych, żarówek, płyt katalitycznych oraz czynności przewidzianych w instrukcji, które użytkownik powinien wykonać we własnym zakresie, np. wymontowanie fabrycznych blokad zabezpieczających na czas transportu, zainstalowania sprzętu, przygotowania Instalacji elektrycznej. W przypadku drobnego sprzętu AGD wyłączone są elementy ulegające naturalnemu zużyciu (noże i tarcze tnące, głowice golące , szczotki, żarówki itp.) oraz akcesoria ( takie jak worki na kurz ,filtry itp.). Gwarancja nie obejmuje również skutków zanieczyszczenia sprzętu pyłami ( np. magnetofonów i optyki odtwarzaczy CD), używania niewłaściwych kaset magnetofonowych, nieoryginalnych płyt CD.
Wszelkie naprawy i przeróbki wyrobu dokonywane przez osoby lub zakłady nieupoważnione przez SERWISANTA powodują utratę uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji użytkownik jest zobowiązany pokryć koszty dojazdu serwisanta według cennika warsztatu serwisowego.
Karta gwarancyjna jest ważna, jeśli posiada wpisana datę sprzedaży potwierdzoną podpisem i pieczęcią firmowa jednostki handlowej, jest bez skreśleń i poprawek oraz ( w przypadku kuchni elektrycznej lub gazowej oraz płyty grzewczej do zabudowy ) posiada adnotację o podłączeniu do instalacji elektrycznej lub gazowej przez osobę o odpowiednich uprawnieniach.
Nabywcy przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeżeli w okresie gwarancji zostanie wykonanych xx (jak w pkt 3,powyżej ) napraw i wystąpi kolejna wada potwierdzona przez punkt serwisowy SERWISANTA.
Sprzęt jest przeznaczony do eksploatacji w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego.
Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
|
6. Zanim zgłosicie Państwo usterkę do serwisu |
|
Z doświadczenia serwisowego wynika, że nie wszystkie problemy jakie mają użytkownicy ze sprzętem AGD wiążą się z usterkami i wymagają przyjazdu serwisanta.
Często wyjaśnienie napotkanych problemów okazuje się bardzo proste po przeczytaniu instrukcji obsługi. Niestety wielu użytkowników sprzętu je lekceważy. Niesłusznie ! Naprawdę warto przynajmniej ją przejrzeć i zwrócić uwagę przede wszystkim na fragmenty wyróżnione w tekście jako szczególnie warte uwagi. Przed zgłoszeniem awarii do serwisu prosimy o sprawdzenie następujących rzeczy : |
|
|
Czy źródłem problemów nie jest niesprawna sieć elektryczna lub wodna ( obluzowany kontakt , iskrzenie lub grzanie w kontakcie, wahania napięcia, chwilowy brak wody lub jej za małe ciśnienie itp.)
Czy jesteśmy pewni (dotyczy to głównie sprzętu niedawno nabytego) przeznaczenia wszystkich przycisków ,pokręteł itp. Często bowiem wystarczy sięgnąć instrukcję obsługi i wszystko staje się jasne (a np. rzekomo niesprawna pralka pierze w najlepsze).
Czy odczekaliśmy 2 godziny z włączeniem chłodziarki po przywiezieniu jej do domu (proszę zwrócić uwagę, że w czasie transportu chłodziarka może być przechylona nie więcej niż o 45 stopni od pionu ! ).
|
|
Zwracamy uwagę na umieszczony wewnątrz chłodziarki przycisk szybkiego mrożenia. Niedopuszczalne jest jego stałe włączenie. Grozi trwałym uszkodzeniem sprężarki. Wyraźnie informuje o tym instrukcja obsługi ! |
7. Trzeba wezwać pomoc |
|
Posiadacz ważnej karty gwarancyjnej ma prawo nieodpłatnego zamówienia wizyty serwisanta w przypadku awarii sprzętu o wadze przekraczającej 10 kg. Pozostałe sprzęty trzeba niestety dostarczyć do punktu serwisowego.
Jeżeli uznacie Państwo ,że wezwanie serwisu jest uzasadnione to PRZED SIĘGNIĘCIEM PO SŁUCHAWKĘ telefonu prosimy o przeczytanie poniższych uwag . |
|
|
Karta gwarancyjna zawiera dane o sprzęcie i jest ważna wtedy, gdy jest wypełniona , podstemplowana w sklepie nie minął jeszcze okres podany okres gwarancyjny. Niezbędnym załącznikiem do karty jest dowód zakupu (mówi o tym adnotacja na karcie) czyli faktura lub paragon z kasy fiskalnej (nie jest nim np. kartka z pieczątką sklepu). Z karty gwarancyjnej będą nam potrzebne następujące dane :
|
|
|
|
Typ i model sprzętu
Data zakupu
Numer fabryczny
|
|
|
Ponieważ, niektóre modele sprzętu występują w kilku odmianach prosimy o spisanie z tabliczki znamionowej (znajdziecie ją Państwo wewnątrz chłodziarki u dołu na lewej ściance lub po otwarciu drzwiczek pralki )
Numeru artykułu
Prosimy o możliwie precyzyjne podanie objawów uszkodzenia oraz tego od kiedy one występują . Podanie dokładnych danych przyczyni się do szybszej i skutecznej naprawy sprzętu.
|
8. Logowanie się w celu sprawdzenia stanu naprawy |
|
Każda osoba, posiadająca dostęp do internetu, może monitorować na bieżąco stan naprawy oddanego do serwisu PRODOM sprzętu. Warunkiem jest zalogowanie się : podanie loginu i hasła nadanych przez pracownika serwisu w momencie wprowadzania naprawy do systemu. Powyższe dane widnieją na dokumencie potwierdzającym oddanie sprzętu do serwisu. Interfejs logowania umieszczony jest na stronie startowej, w lewym MENU u góry. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|